چه عواملی بر قیمت صندلی سالن سینما و اجتماعات تاثیر می گذارد ؟

4 عاملی که به تعیین هزینه پروژه کمک می کند.

به دنبال قیمت صندلی سالن سینما و اجتماعات هستید؟ اگر می پرسید صندلی سالن سینما چقدر هزینه دارد؟” ، جواب این است ..

بستگی دارد

پاسخ دادن به این سوال سخت است ، زیرا  قیمت هر تولید کننده متفاوت است. اما در این مقاله چهار عامل ارائه شده است که باید درک بهتری از قیمت صندلی سالن سینما داشته باشید.

اگر این عوامل را بفهمید قادر خواهید بود قضاوت بهتری در مورد بهترین صندلی برای پروژه خود انجام دهید.

بنابراین اگر در حال آماده شدن برای یک پروژه صندلی سینمایی هستید ، در اینجا 4 عامل وجود دارد که می توانند تعیین کند پروژه شما چقدر هزینه خواهد داشت:

  1. کیفیت صندلی سینمایی تاشو

آنچه را می پردازید دریافت می کنید. این به این معنا نیست که دو تولید کننده با کیفیت بالا نمی توانند قیمت های مختلفی داشته باشند ، اما اگر یکی از آنها به شدت ارزان تر از دیگری باشد … ممکن است فقط دلیل این امر وجود داشته باشد.

صندلی همایش و یا سینمایی بسته به میزان تردد محل برگزاری ، می تواند در طی سالها مورد اصابت واقع شود ، بنابراین مهم است که از کیفیت یا ضمانت اطمینان حاصل کنید

به عنوان مثال ، ما در بسیاری از صندلی های سالن اجتماعات ، ضمانت 5 ساله داریم. ما به طراحی و ساخت محصولات با کیفیت بالا اعتقاد داریم و ضمانت نامه نشان می دهد که ما در پشت کار خود ایستاده ایم.

نیازی نیست متخصص باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید و از سازنده بپرسید:

صندلی ها چگونه  طراحی شده اند؟

آیا ضمانتی وجود دارد؟ اگر چنین است ، چه مدت؟

چه مدت صندلی دوام خواهد آورد؟

پایه صندلی ساخته شده از چیست؟

بخاطر مشتری یا محل برگزاری خود ، از دید بلند مدت استفاده کنید. پرداخت مبلغی بیشتر برای کیفیت بالا ممکن است به معنای پرهیز از تعمیرات اساسی صندلی سینمایی در طی 10-20 سال باشد که ممکن است هزینه های بیشتری را متحمل شوید.

  1. اندازه پروژه سالن سینما

به طور کلی هرچه پروژه بزرگتر باشد ، قیمت گذاری پایین تر است. باز هم ، این یک قانون کلی است ، و شما باید آن را در کنار سایر ملاحظات در اینجا مقایسه کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک پروژه داشته باشید که به 5000 صندلی نیاز داشته باشد و  یا گران ترین مبلمان سینمایی ممکن را انتخاب کنید. بدیهی است که در این حالت ، مقدار زیاد صندلی شما باعث می شود قیمت پایه پایین بیاید ، اما اضافه شدن ویژگی های اضافه شده باعث می شود قیمت شما بالا برود

هنگامی که در مورد پروژه خود با سازنده بحث می کنید ، از آنها بخواهید با توجه به تعداد صندلی هایی که قصد دارید سفارش دهید بهترین قیمت رابه شما پیشنهاد بدهد .

  1. زمان بندی تولید صندلی سینمایی

زمان بندی نیز می تواند عاملی برای قیمت صندلی سالن باشد. که آیا پروژه شما باید طی 6 ماهه به اتمام برسد یا پروژه شما به مدت 2 سال به پایان برسد یا بیشتر.

4-  جزئیات صندلی سینمایی خاص

قیمت صندلی شما با توجه به جزئیات سفارشی مورد نظر شما افزایش خواهد یافت ، به خصوص اگر آبشن هایی را درخواست کرده اید که در گذشته توسط آن شرکت تولید نشده باشد.

اگر از تولیدکننده خواسته اید تا کاری را برای شما انجام دهد که در پیشنهادات استاندارد آنها نباشد ، باید انتظار داشته باشید مبلغ بیشتری را نیز برای آن سرویس بپردازید.

هنگام درخواست تخمین قیمت  ، از این عوامل قیمت گذاری آگاهی خوبی داشته باشید.

هنگامی که شما آماده هستید تا به تولید کنندگان تماس بگیرید و یک پیشنهاد یا تخمین بزنید ، این چهار عامل را در مکالمه خود با آنها قرار دهید.

وقتی قیمت های تولید کننده را مقایسه می کنید ، کیفیتی را که هرکدام ارائه می دهند ، همراه با فرآیندهای منحصر به فرد خود برای به پایان رساندن پروژه مقایسه کنید. حتی اگر دو تولید کننده تقریباً با قیمت یکسان باشند ، ممکن است یکی خدمات بهتری به مشتری ارائه دهد یا ارتباط بهتری با شما در طول اجرای پروژه برقرار کند.

بنابراین بررسی کنید که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند ، از توضیحات و بررسی مشتری و غیره استفاده کنید.

اگر تولیدکننده را انتخاب کرده اید  اما از قیمت گذاری آنها راضی نیستید، ببینید آیا می توانید تعداد سفارش ها یا ویژگی های درخواستی خود را کاهش دهید. از سازنده بپرسید که آیا آنها می توانند با شما در قیمت کنار بیایند یا چه تغییراتی می توانند برای کاهش قیمت ایجاد کنند.

ما متخصصان صندلی سالن اجتماعات هستیم ، بنابراین اگر در پروژه خود نیاز به کمک یا مشاوره دارید ، ما اینجا هستیم که به شما مشاوره رایگان دهیم . در صورت بازدید از صفحه محصولات ما ، می توانید برای اطلاع از قیمت با متخصصان فروش ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *