نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش HORTEX 2024

نمایشگاه گردشگری کیش HORTEX 2024

نمایشگاه گردشگری و هتل و تجهیزات وابسته، یکی از مهم‌ترین رویدادها در جزیره زیبای کیش است که هر ساله با حضور برندهای برتر گردشگری، هتل‌ها، شرکت‌های خدمات گردشگری و تولیدکنندگان تجهیزات وابسته به هتلداری برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، شرکت‌های معتبری که در صنعت گردشگری و هتلداری و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارند، فرصتی دارند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان خود نیز ارتباط برقرار کنند. این نمایشگاه، فرصتی عالی برای معرفی تجهیزات مدرن و نوآورانه در صنعت هتلداری و گردشگری به بازدیدکنندگان می‌باشد.

گروه صنعتی رض کو نیز یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و مجری دکوراسیون و مبلمان سالن‌های سینما، آمفی تئاتر و کنفرانس فعالیت دارد. حضور  ما در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کیش، باعث می‌شود که بتوانیم محصولات و خدمات خود را به جمعیت بیشتری از مشتریان معرفی کنیم  و یک فرصت عالی برای آشنایی با تازه‌ترین روند‌ها و تکنولوژی‌ها در حوزه گردشگری و صنعت مرتبط است .

. تاریخ برگزاری این نمایشگاه از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲ خردادماه سال ۱۴۰۳ میلادی است و محل برگزاری آن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش می‌باشد. این مکان مناسب و منحصر به‌فرد برای نمایشگران و بازدیدکنندگان است و حضور در آن فرصتی مناسب برای شناخت بهتر بازار و ارتباط با مشتریان جدید است.

در این نمایشگاه‌ها، هتلداران، مدیران گردشگری، مشاوران صنعت گردشگری و سایر فعالان این حوزه به دنبال کسب اطلاعات جدید و پیدا کردن راهکارهای بهبود عملکرد و خدمات خود هستند.

ما نیز با حضور در این نمایشگاه می‌توانیم  ارتباطات خود را گسترش دهیم، ایده‌های خلاقانه‌تری برای توسعه کسب و کار خود به دست آورده  و در نهایت به افزایش فروش و شناخت بیشتر به عنوان یک پیشرو در زمینه طراحی و مجری دکوراسیون و مبلمان سالن‌های سینما، آمفی‌تئاتر و کنفرانس بپردازیم. در نهایت محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی کرده و روابط تجاری موثرتری را برقرار کنیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *